Smile

其实活着还真是件美好的事,不在于风景多美多壮观,而是在于遇见了谁,被温暖了一下,然后希望有一天自己也成为一个小太阳,去温暖别人。
I Could Get Used To This (Album Version) - The Veronicas

小豆之家:

You make me breakfast in bed
你为我做早餐
When I'm mixed up in my head
当我还在床上 脑中一片混沌之时
You wake me with a kiss
你用吻唤醒我
I could get used to this
我可以习惯这一切
You think I look the best
你觉得我看起来美翻了
When my hair is a mess
尽管我头发一团糟

I can't believe you exist
难以置信你的出现
Because I know you're too good to be true
因为我知道你好到不真实
I must have done something good to meet you
我一定是积了德才能遇见你
'Cause you wrote my name across your hand
因为你把我的名字写在你手上
When I freak you understand
你包容我的任性
There is not a thing you miss
你洞察了我的所有
And I could get used to this
我可以习惯这一切
I'm feeling it comin' over me
终于等到这一天
With you it all comes naturally
有了你一切都那么自然
Lost the reflex to resist
不用再咬牙反抗
You love the songs I write
你喜欢我写的歌
You like the movies I like
看我看过的电影
There must be some kind of twist
是种莫大的巧合
But I could get used to this
但我能习惯这一切
You kiss me listen to me when I'm depressed
失落时你吻我 听我
It doesn't seem to make you like me less
这不会使你的爱减少
If there's a dark side to you I haven't seen it
如果你有我未见过的阴暗面
Every good thing you do feels like you mean it
只愿你的每个好都是真心

小豆之家敬上!

评论

热度(10)