Smile

其实活着还真是件美好的事,不在于风景多美多壮观,而是在于遇见了谁,被温暖了一下,然后希望有一天自己也成为一个小太阳,去温暖别人。
I Only Want To Be With You - Inger Marie Gundersen

小豆之家:

I've seen Houston
我去过休斯顿
the streets of Rome
走过罗马的街道
the tower of London
也见过伦敦塔
make me wanna run back home
可这一切只会让我更想回家
I only wanna be with you
因为我只想和你在一起
I know some men
我处过一些男朋友

more than a few
不只是几个而已
and I have never felt the way I do
可从来没有像现在这样过
cause I only wanna be with you
因为 我只想和你在一起
If I could be with you
只有和你在一起
my poor heart would have a reason to beat
我那可怜的心才有跳动的理由
If I could be with you
如果可以和你在一起
I would pull the stars down and lay them at your feet
我会摘下天上的星星 把它们放在你的脚上
I'm gonna tell your mama, tell your dad
我会告诉你的母亲 告诉你的父亲
Tell the world, I'm gonna take out a full page add
告诉全世界 我要和你一起把今后的日子都书写得满满的
I only want to be with you
只想和你在一起
If I could be with you
只有和你在一起
My poor heart would have a reason to beat
我那可怜的心才有跳动的理由
If I could be with you
如果可以和你在一起
I would pull the stars down and lay them at your feet
我会摘下天上的星星 把它们放在你的脚上
So think about it
所以 好好考虑一下吧
take your time
不用急
I can stand to wait another minute or two
我可以再等一分钟 两分钟也行
cause I only want to be with
因为 我 只想
I only want to be with
只想
I only want to be with you
只想和你在一起啊

小豆之家敬上!

评论

热度(26)