Smile

其实活着还真是件美好的事,不在于风景多美多壮观,而是在于遇见了谁,被温暖了一下,然后希望有一天自己也成为一个小太阳,去温暖别人。
Beautiful day - Tiny Harvest

小豆之家:

In a borrowed sports car
我们开着借来的跑车
On an open road
行驶在一望无际的路上
We see the sunshine behind the clouds
我们看见躲在云后的阳光
I love you more
我爱你
Than you would ever know
远比你所知道得多
Let the mind stay forever young
让心永葆青春

If the summer breeze turns cold
如果夏日微风突然变冷
And a hard rain starts to fall
纵使一场暴风雨即将来临
May we still say
我们仍会说
Here comes a beautiful day
美好的一天到来了
In a misty morning fog
在一个薄雾弥漫的早晨
No roads are blocked
一路顺畅
A kiss and we're off to see the world
你给我了一个吻,我们一起去看看这世界
Nothing can hurt me
没有什么能够伤害我
Nothing can harm me
没有什么能够伤害我
When you're by my side
当你在我身边
I feel precious in the caresses from the sun
在太阳的照耀下,我感到了珍贵
When the winter is long
冬夜漫长
And our songs no longer sung
我们不再歌唱
May we still say
我们仍会说
Here comes a beautiful day
美好的一天到来了
When the summer shifts to fall
当夏天结束,秋天到来
And we're grey and old
我们白发苍苍
May we still say
我们仍会说
Here comes a beautiful day..
美好的一天到来了

小豆之家敬上!

评论

热度(12)